از كجا ون كرايه كنم؟

اجاره انواع ون در ايران فوري و ارزان

از كجا ون كرايه كنم؟

۴۰,۷۶۸ بازديد

رنت ون با ارائه خدمات ويژه در خصوص اجاره انواع خودروهاي گروهي از جمله ون با بهترين كيفيت و قيمت در خدمت كليه هموطنان عزيز در سراسر ايران است. براي انجام ترانسفرهاي تشريفاتي و تجاري مي توانيد از خدمات ون هاي تشريفاتي مجموعه رنت ون با بالاترين كيفيت، سريع و با قيمت عالي استفاده كنيد.

 

ون رنتال اجاره دهنده انواع ون در تهران به منظور انجام كليه خدمات تشريفاتي و مسافربري،  براي سفرهاي درون شهري و برون شهري، ون تشريفات براي انجام ترانسفرهاي تشريفاتي و فرودگاهي، كرايه ون دربستي در تهران براي انجام كليه سرويسها، كرايه ون توريستي با بهترين قيمت ون اجاره اي ، ون تويوتا، ون بنز و هيوندا با ون رنتال

خدمات اجاره ون در سراسر ايران

رنت ون در سراسر ايران

خدمات رنت ون فقط شامل تهران و كرج نمي شود و شما مي توانيد از هر كجاي ايران اقدام به اجاره ون از رنت ون نماييد.

قيمت اجاره ي ون

هزينه هاي اجاره ي ون با توجه به نوع اجاره، نوع خودرو، اينكه مبدا و مقصد كجاست و رزرو براي چه منظوري و چه زماني تعيين مي شود مشخص مي گردد. براي كسب اطلاعات بيشتر تماس بگيريد

ون براي تورهاي خارجي

رنت ون با قابليت ارائه ون براي تورهاي زميني خارج از كشور آماده همكاري با كليه برگزاركنندگان تور، آژانس هاي مسافرتي و افرادي است كه قصد سفر زميني به خارج از ايران را دارند.

بهترين ون ها در رنت ون

رنت ون با دارا بودن انواع ون از جمله تويوتا هايس، ون هيوندا، ون فيات، ون بنز يكي از بهترين و با كيفيت ترين خدمات دهندگان اجاره خودروهاي ون در سراسر ايران است.

منبع : https://rentvan.ir

كرايه ون

ايران به دليل موقعيت ويژه اي كه در منطقه ي خاور ميانه دارد مسافران زيادي را از سراسر جهان به سمت خود سرازير كرده است. به جز موقعيت ويژه ، داشتن اماكن تفريحي و گردشگري فراوان در ايران باعث شده توريست هاي زيادي از ايران بازديد كنند.

وقتي اين موقعيت براي يك كشور فراهم مي شود بايد زير ساخت هايي وجود داشته باشد كه امر رفت و آمد را براي اين گونه مسافران فراهم آورد.

چرا اجاره ي ون از رنت ون

يكي از بهترين گزينه ها براي انجام سفرهاي درون شهري و برون شهري به صورت گروهي در ايران استفاده از ون است. شما مي توانيد با كرايه ون در ايران از فرودگاه به محل اقامت خود برويد و يا با استفاده از اين خدمات تورهاي گردشگري و تاريخي خود را برگزار كنيد. همانطور كه در بالا هم گفته شد مي توانيد مهمانان ويژه خود را با ون هاي  VIP ما جابجا نماييد.

ما با ارائه خدمات ويژه كرايه ون در ايران مخصوصا در شهرهاي تهران، كرج، قزوين، تبريز، مشهد، اصفهان، شيراز، كرمان و يزد يكي از بزرگترين مراكز ارائه دهنده خدمات اجاره ي ون هستيم.

منبع : rent-van.ir

ون دربستي

در خدمات اجاره ي ون، وقتي شما بخواهيد ون با راننده به صورت كامل در اختيار باشد گفته مي شود كه ون به صورت دربستي كرايه رفته است. اجاره ي ون دربستي يكي ديگر از سرويسهايي است كه مجموعه ما مي تواند به شما به راحتي ارائه دهد.

اجاره ون براي همايش ها

اينگونه اجاره ها به منظور برگزاري سمينار ها و همايش ها و براي رفت و آمد افراد مهم به اين سمينارها و بازگشت آنها به محل اقامت استفاده مي شود. شما مي توانيد با اجاره كردن ون به صورت دربستي خدمات ويژه ون با راننده را براي خود داشته باشيد.

بهترين قيمت ون

ما در رنت-ون تمام سعي خود را مي كنيم تا با ارزان ترين قيمت، بهترين خدمات را در زمينه ون دربستي به شما مشتري گرامي بدهيم. مهم نيست چه تعداد خودروي وني نياز داشته باشيد. ما با ناوگان ۴۰۰ خودروي ون در سراسر ايران آماده برگزاري مراسم هاي شما هستيم.

اگر به دنبال اجاره ي ون هاي دربستي در ايران هستيد مي توانيد ازخدمات رنت-ون صباغيان استفاده كنيد. ما مفتخريم اعلام كنيد بهترين خدمات را مي توانيم براي شما ارائه دهيم.

ون تشريفاتي

در خيلي از موارد نياز هست كه ون در فرودگاه به مشتري تحويل داده شود و يا دنبال وي برود و او را از مبدا به فرودگاه برساند. در اين بين اصطلاحا گفته مي شود كه ون فرودگاه نياز هست. ون هايي كه ما براي فرودگاه و سفر به آن استفاده مي كنيم شامل ون هاي خوب ما بنز، هايس، هيوندا و دوكاته مي باشد كه شما با توجه به بودجه و شرايط خود مي توانيد هر يك از آنها را به ما سفارش دهيد. ون هاي فرودگاهي اغلب براي انجام ترانسفرهاي فرودگاهي و تشريفاتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

البته ترانسفرهاي تشريفاتي خارج از مسير فرودگاه نيز قابل انجام است كه با همان خودرهاي ون تشريفاتي انجام مي گيرند. خدمات اجاره ون در فرودگاه فعلا فقط در فرودگاه امام خميني و فرودگاه مهرآباد، فرودگاه مشهد و فرودگاه شيراز انجام مي شود. پس اگر قصد داريد در فرودگاه ون براي جابجايي مهمانان و يا خانواده خود داشته مي باشيد مي توانيد از خدمات كرايه ي ون در فرودگاه مجموعه رنت ون استفاده كنيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه با ما تماس بگيرد.

ون رنتال

اين شركت با گروهي حرفه اي در زمينه اجاره ون ، اقدام به ارائه اين خدمات به هموطنان عزيز كرده است. براي كرايه هر گونه ون ميتوانيد روي خدمات ون رنتال حساب كنيد.شركت ون رنتال با پشتيباني 24ساعته و همچنين بدون محدوديت در تعدادخودرو.

ديگر نگران رفت و آمد خود به فرودگاه در مواقع رفتن به سفر و بازگشت نباشيد.اگر شما هم جزو افرادي هستيد كه وسايل زياد مسافرت,كمبود جا در ماشين شخصي خود و نبودن فضاي كافي براي وسايل سفر از دغدغه هاي ذهنيتان است ما به شما كرايه ون را پيشنهاد ميكنيم.با كرايه ون ديگر نياز نيست شما با ماشين شخصي خود به فرودگاه برويد و مجبور باشيد هزينه اي زياد بابت پاركينگ ماشين در طول سفر خود پرداخت كنيد بلكه با يك هزينه كمتر و با كرايه ون دربستي با راننده از ون رنتال به موقع به پرواز خود برسيد و مطمئن باشيد وقت برگشت شما از مسافرت راننده جلوي درب فرودگاه منتظر شما است.

منبع : https://van-rental.ir

مجموعه ون رنتال با ارائه خدمات اجاره ون در انواع بسيار گوناگون در خصوص سرويس هاي مختلف شروع فعاليت خود را در تهران آغاز نمود و به علت بازخورد و درخواست هاي مداوم از سوي مشتريان محترم كرجي با اضافه كردن چندين خودرو مجهز ديگر حوزه فعاليت خود را تا اين شهر نيز گسترش داد.

خدمات اين مجموعه شامل ارائه انواع ون اجاره اي با گنجايش 10 الي 14 نفر در خصوص تمامي سرويس هاي ون دربستي درون شهري و برون شهري مي باشد.

احتمالا براي شما پيش آمده كه بخواهيد به مسافرت هاي دست جمعي با خانواده و بستگان خودبرويد اما نتوانيد در حين مسير سفر با يكديگر معاشرت كنيد و با هم از مسير سفر لذت ببريد.

اين موضوع به سفر ها بسط داده نميشود و آن را ميتوان به تمام فعاليت هاي روزمره كه مرتبط باعبور و مرور با وسائل نقليه است تعميم داد.اين موضوع شامل شركت در مراسمات مختلف با خانواده و بستگان ، رفت و آمد به محل كار ،گشت و گزار هاي تفريحي در قالب تور هاي مسافرتي و رفت و آمد فرزند شما به مدرسه يا كلاسهاي ديگر ميشود. اين تنها بخشي فعاليت هاي است كه در اين قالب ميتوان نام برد.

منبع : https://vanrental.ir

توريست گشت اجاره دهنده ي برتر خودروهاي ون در ايران

از كجا ون تشريفات اجاره كنيم؟

اجاره ون يكي از خدماتي است كه در شهر هاي بزرگ و به منظور استفاده هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد. شما براي اينكه تعداد زيادي از مهمانان، افراد يا پرسنل خود را جابجا نماييد بايد از وسايل حمل و نقل گروهي استفاده كنيد.يكي از بهترين وسيله هاي حمل و نقل گروهي، ون هاي تشريفات هستند. خوشبختانه در تهران شركت توريست گشت با ارائه خدمات ويژه در خصوص اجاره انواع ون هاي تشريفاتي و عمومي در تلاش است بهترين قيمت اجاره ون را به مشتريان خود به همراه بهترين خروجي ارائه دهد.براي شركت توريست گشت هميشه كيفيت ملاك اصلي است و با اين كيفيت است كه قصد دارد رضايت مشتريان خود را جلب نمايد.

منبع : http://touristgashtco.ir

قيمت كرايه ون در تهران چقدر است؟بسته به اين كه شما چه مبدا و مقصدي داريد و چه مسيري را در چه ساعت و تاريخي طي مي كنيد هزينه ها متفاوت است.اين مژده را به شما مي دهيم كه با اجاره ون از شركت توريست گشت شما بهترين و با كيفيت ترين ون ها را با بهترين قيمت ممكن و مستقيم و بدون واسط تهيه كرده ايد.هزينه اجاره ون بصورت ساعتي، مسيري، روزانه يا هفتگي يا به صورت تور محاسبه مي شود. براي كسب اطلاعات بيشتر تماس بگيريد.

جهت رزرو خودرو با يكي از شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد:

صباغيان : 09192487577

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.