برترين سايتهاي اجاره ون در ايران

اجاره انواع ون در ايران فوري و ارزان

برترين سايتهاي اجاره ون در ايران

۵۴,۳۵۳ بازديد

در اين مطلب قصد داريم بهترين سايت هاي اجاره ون را معرفي كنيم. اگر شما مهمانان زيادي داشته باشيد و قصد داشته باشيد با يك حمل و نقل مناسب آنها را در سطح شهر جابجا كنيد اجاره كردن ون در اولويت انتخابهاي شما قرار مي گيرد.

 

منبع : ويرگول

ليست بهترين سايتهاي اجاره دهنده ي ون

اما اينكه از كدام سايت ها ون اجاره كنيم بسيار مهم است. متاسفانه ديده شده كه در بسياري از مواقع سايت هايي وجود دارند كه با دلالي در اين خصوص پولهاي كلاني به جيب مي زنند و هزينه هاي رنت ون را بسيار بالاتر از هزينه هاي واقعي اعلام مي دارند.

ليست سايتهاي اجاره ون

براي حل اين موضوع ما يك بررسي در اينترنت انجام داديم تا بتوانيم بهترين سايت هاي ون را پيدا كرده و به شما معرفي كنيم.

ملاك انتخاب ما پاسخگويي و قيمت مناسب بوده است. در زير به معرفي بهترين سايت هاي كرايه ون مي پردازيم.

معرفي سايت هاي اجاره ون در تهران

­ليست سايت هايي قصد معرفي آنها را داريم به شرح زير است:

1. رنت ون

2. رنت-ون

3. ون-رنتال

4. ون رنتال

5. اجاره ون توريست گشت

معرفي سايت رنت ون

سايت رنت ون با آدرس دامنه rentvan.ir يكي از بهترين سايت هايي است كه شما مي توانيد از آن با قيمت مناسب و همچنين خدمات ۲۴ ساعته ون اجاره نماييد. اگر قصد داريد دلالان اجاره دهنده ي ون را دور بزنيد و مستقيم از ماشين داران ون با قيمت فوق العاده عالي ون كرايه كنيد حتما به رنت ون سر بزنيد و از آنها ون كرايه نماييد.

https://rentvan.ir/

معرفي سايت رنت ون

پس از بررسي هاي انجام شده در خصوص پيدا كردن بهترين سايت هاي اجاره دهنده ي ون به سايت ديگري به نام تهران رنت ون با آدرس rent-van.ir رسيديم كه هم سايت زيباتري نسبت به رنت ون داشتند و هم خدماتي مناسب با قيمت عالي به مشتريان مي دادند. بعد از بررسي فهميديم كه اين سايت نيز با قيمتي مثل رنت ون و بدون واسطه در حال انجام كار است و خدماتي مشابه با آن را به شما خواهد داد.

خودروهايي كه اين مجموعه در اختيار دارد كمي بيشتر از رنت ون است و بجز هيوندا و تويوتا هايس ون دليكا و بنز نيز دارند كه مي تواند آنها را منحصر به فرد تر از سايت رنت ون نمايد.

معرفي سايت ون-رنتال و ون رنتال

سايت هاي ون-رنتال و ون رنتال دو سايت مجزا هستند اما توسط يك مجموعه هدايت مي شوند. آدرسهاي مربوط به هر كدام از اين سايت ها van-rental.ir و vanrental.ir است.

اين مجموعه نيز با قيمت هاي بسيار عالي خدمات مربوط به كرايه ون دربستي و تشريفات و فرودگاه را انجام مي دهد.

اگر به دنبال اجاره ون مخصوصا به صورت تشريفاتي و در منطقه فرودگاه (امام يا مهرآباد) هستيد مي توانيد از خدمات ارزنده اين شركت در زمينه اجاره ون استفاده كنيد.

معرفي سايت اجاره ون توريست گشت

مجموعه توريست گشت با آدرس touristgashtco.ir يكي ديگر از ارائه دهندگان خدمات و سرويس اجاره ون در تهران است. اين مجموعه با دارا بودن انواع ون اعم از ون تويوتا هايس، ون هيوندا، ون بنز وي تو و وي 8 و همچنين ون دليكا يكي از مجموعه هايي است كه مي توانيد با خيال راحت و با قيمت مناسب از آنها ون كرايه كنيد.

قيمت اجاره ي ون در تهران چقدر است؟

قيمت هر نوع ون در تهران متفاوت است . اما نحوه اجاره، مسير حركتي، مدت زمان و نوع خودرو هميشه روي كرايه ي ون تاثير گذار است.

براي اينكه بهترين قيمت را در زمينه اجاره ي ون بتوانيد پيدا كنيد ما تحقيقي انجام داديم و بهترين سايت ها در اين زمينه را به شما معرفي كرديم. روي لينك هر كدام از سايت ها كليك كرده و تماس بگيريد و بهترين قيمت را براي سفر خود انتخاب كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص اجاره ي انواع ون با ما در تماس باشيد: 09192487577

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.